reklama

Zaciatok

Vitaz berie vsetko.........alebo nic :-)

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

 Rozhodol som sa bojovat a vybrat si tu prvu moznost. Som dieta stasteny.....aspon si to tvrdim. Odkedy mi siaha pamet, vyslo mi vsetko co som si zaumienil...... je to mozno vychovou, mozno danostami od Boha, mono mojim pozitivnym pristupom, mozno niecim inym. Zatial neviem. Tak ako takmer kazdy aj ja hladam odpovede. Niekedy sa stane ze pridu skor ako otazky.....ale aj to stava. Nevadi a zaroven potesi.

 Zacalo to na strednej skole, a to uz teda bolo davno, uvedomil som si par malickosti. Kazdy musi bojovat o svoje miesto. Ci uz v kolektive, ci uz doma ale aj o miesto v rade pred pokladnou :-) Tak som zacal bojovat. Vytahoval som zbrane ktore sa mi zdali efektne a vhodne. Vacsinou zabrali tie ktore boli pouzite nevedome. Snazil som sa byt mily, prijemny, empaticky a dobrosrdecny. Okolie sa ku mne stavalo ako ku dobrakovi. Bral som to, lebo ma to tesilo. Az do okamihu kym mi najlepsi kamarat nechcel otvorit oci. Vysvetliloval mi ze byt dobrym uz nieje IN. Treba mat siroke plecia, vyuzivat taktiky ktore su na hrane zneuzivania. Tak som si povedal dobre. Skusil som to ale nebolo to pre to co ma vnutorne uspokojilo. Vydrzal som sa premahat niekolko dni. NEPRESLO :-)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Chvalabohu. Uvedomil som si, ze nech sa deje cokolvek, kazdi z nas by mal ostat taki ako to citi z vnutra. Pretoze nas siesty zmysel nam da stale spravnu odpoved. Existuje totiz cesta rozumu, ale aj cesta srdca. Ja tvrdim ze treba ist cestou ktoru citis.........TO JE TA SPRAVNA CESTA ZA VITAZSTVOM.

 ..................................VELA STASTIA..............................................

Peter Dávid

Peter Dávid

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto kto ma rád život a všetko čo s ním súvisi... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu