reklama

Posledny e-mail od mamky.

Je tomu presne dva roky co mi prisiel posledny mail od mamky.Par krat mi vyhrkli slzy a vela krat som sa zasmial pred chvilou pri ich citani.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (13)

Jej maily boli plne optimizmu a zakladnych informacii. Vtedy tak banalnych ale momentalne pre mna neskutocne potesujucich. Pripomenul som si ju znova cez jej riadky. Predstavil som si ju stale s usmevom a odhodlanim naucit sa nieco nove. A slo jej to.

Dakujem ti MAMKA.

Naucila si ma lubit a dala to co kazdi z nas potrebuje. LASKU. Ta je vo mne doteraz. Mam rad pomyslenie na teba. Na tvoju vonu, chut zit a cestovat a spoznavat nove krajiny. Na tvoj boj s malickostami, ktore si zvladla s usmevom. Na to ze si to naucila mna aj brata a aj OCKA. Je to zvlastne ale to ze si odisla sme pocitili a presli s lahkostou o akej by som ani netrufal uvazovat. A aj za to som ti velmi vdacny. Nepripravovala si nas priebezne, vsak ani nebol cas, odisla si nahle.Ale si stale pri mne. Ako moj anjel a strazis moje niekedy sialene kroky a skoky nad priepastami. Vdaka tebe som aky som a vdaka tebe je to vsetko lahsie. Usmev mi nemizne z tvare.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Naucila si ma byt silnym a zvladnut vsetko so stojickym pokojom a hlavne s pozitivnym pristupom. To ze tu niesi fyzicky postrehli ludia pre ktorych si bola urcitou sucastou zivota, tvoji ziaci, priatelia, kolegovia. Ale tvoj dusevny portret je stale tu. Je pred nami a posuva nas v pred. Teda hlavne ma. Mam vela otazok na ktore mi uz nedas priamu odoved, ale som si isty ze vedies moje kroky a smerujes ma k spravnemu cielu. A aj ja mam vela veci ktore som ti mal povedat. Nestihol som. Ale viem, ze presne vies, co to malo byt.

LUBIM TA A NIKDY NEPRESTANEM.

tvoj syn

Peter Dávid

Peter Dávid

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

niekto kto ma rád život a všetko čo s ním súvisi... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu